Selasa, 8 Oktober 2013

Bahaya Antibiotik Untuk Kanak-Kanak

Saya pasti ramai ibu bapa yang kurang pendedahan tentang kesan sampingan atau bahaya antibiotik untuk kanak-kanak.bagi mereka bila anak demam,bawa ke klinik,dapat ubat seperti ubat demam,antibiotik dan sebagainya,balik rumah then ubat-ubat tu kena bagi anak habiskan,especially antibiotik.orang kata antibiotik la bagus untuk bagi anak cepat sembuh.ish.saya memang tak setuju sangat-sangat tentang ni.

Dari zaman muda lagi(sebelum kahwin) saya memang cukup-cukup ambil berat tentang part nak makan ubat ni.pendek kata kalau demam tu,agak-agak macam tak teruk,atau selagi boleh bangun,memang saya takkan makan panadol/paracetamol tu.seboleh-bolehnya memang nak elak dari bergantung pada unsur ‘drugs’ ni.sekarang dah ada anak,saya praktikkan pada anak tersayang pulak.ni la antara sebabnya :


Bahaya Antibiotik Untuk Kanak-Kanak


so,nak elakkan my son dari demam dan terpaksa telan ubat berunsurkan ‘drugs’ ,saya bagi suplemen Shaklee yang sememangnya semulajadi dan selamat.Alhamdulillah,syukur.Afiq Hadif memang jarang demam.kalau demam pun cepat sembuh.sesungguhnya mencegah itu lebih baik dari mengubati.


Bahaya Antibiotik Untuk Kanak-Kanak
Set Anak Cerdik & Sihat
Kelebihan Mealshake 
---------------------------
*Rasa vanilla yang sedap(sudah semestinya anak anda akan menggemari rasanya)
*Lengkap dengan protein,24 jenis vitamin A-Z serta mineral yang diperlukan untuk tumbesaran
*Meningkatkan selera makan anak dan secara tak langsung berat badan mereka akan bertambah secara konsisten
*Sumber pekat kalsium(penting untuk tulang)
*Anak lebih cerdas dan fokus dalam menjalani kehidupan sebagai pelajar
*Membantu memperbaiki sistem penghadaman
*Menghindar masalah kulit seperti eczema

Kelebihan Omegaguard 
------------------------------
*membantu pertumbuhan badan yang sihat,perkembangan otak yang baik
*sesuai untuk yang selalu demam,batuk,selesema,membantu meredakan asma,eczema
*menguatkan sistem imunisasi badan




Untuk khidmat konsultasi percuma dan tempahan produk Shaklee sila sms saya di 0194270990/0175501002
@ add saya di FB Sunita Hamid untuk chat secara langsung mengenai produk.

Klik LIKE Fanpage saya Pesona Mama Manja untuk info terkini dan dapatkan harga istimewa dengan diskaun hebat

*Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan Pesona Mama Manja sahaja

With Love,
Sunita Hamid
0194270990/0175501002
pesonamamamanja@gmail.com

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh @ mencegah sebarang jenis penyakit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PesonaMamaManja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...