Jumaat, 26 April 2013

Kelebihan Vivix Shaklee



Kelebihan Vivix Shaklee

Kali ini Pesona Mama Manja nak kongsikan kelebihan Vivix Shaklee,suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.kita sememangnya tidak dapat mengelak dari mengalami proses penuaan,namun ia dapat dilambatkan dengan pengambilan Vivix.


Apa itu Vivix Shaklee?...

Vivix™ ialah Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan. Vivix Botanical Beverage Mix menghimpunkan semua kebaikan tumbuhan berkenaan.Malah ia adalah produk terlaris dengan jualan sejuta botol sejak tahun pertama diperkenalkan di Amerika Syarikat (AS) dan Kanada. Menurut Ketua Pegawai Saintis Shaklee Corporation Amerika Syarikat, Dr Carsten R Smidt, Vivix adalah kuasa baru menghalang proses penuaan wajah. Kandungan anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan.

Apa fungsi utama Vivix Shaklee?

Memperbaiki DNA.
-Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel.
-Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
-Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Vivix adalah hadiah terbaik pada ibu bapa sebagai menghargai jasa mereka kepada kita selama ini.ia berkesan membantu meningkatkan kesihatan terutama bila usia semakin meningkat,badan selalu sakit-sakit,mudah demam,mudah letih dan lesu.

Jom baca testimoni pengguna yang mengesyorkan Vivix pada ibunya.kelebihan Vivix Shaklee memang terbukti berkesan..


Kelebihan Vivix Shaklee
Testimoni


Berminat?ingin hadiahkan buat ibu bapa anda yang tersayang?
Boleh dapatkan sekarang dari PMM dengan harga istimewa.



Untuk order mana-mana produk Shaklee sila SMS saya di 017-5501002.setiap pembelian akan disertakan KONSULTASI PERCUMA*(Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan kami sahaja)

Boleh add saya di FB Sunita Hamid untuk chat dengan saya secara terus mengenai produk

Jom LIKE page Pesona Mama Manja untuk info terkini dan dapatkan HARGA ISTIMEWA dengan DISKAUN HEBAT!

Sunita Hamid
017-5501002
Shaklee Independent Distributor(ID 891333)


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PesonaMamaManja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...